Як стати хорошим учнем і засвоювати знання більш ефективно?
- Навчання повинно бути рушієм до вирішення певної проблеми. Замість того, щоб намагатися запам’ятати безглузду інформацію, спробуйте завдяки навчанню дати відповіді на запитання, які по-справжньому вас хвилюють. Чи потрібні вам складні алгебраїчні функції? Вочевидь, ні! Але тільки до тих пір, поки ви не візьметесь за дослідження руху астрономічних тіл. Чи потрібне вам знання про установку та налаштування WordPress? Звісно ж ні! Але тільки до тих пір, поки ви не захочете створити власний standalone-блог.
- Засвоєння знань буде ефективнішим, якщо ви вчитимете інших тому, чому навчилися самі! Найхитріші мами не признаються своїм дітям, що вони також знають таблицю множення. Дитині так приємно відчути, що вона знає більше, за дорослого. І звісно ж, після „уроку для мами” таблиця множення буде засвоєна нею „на зубок”. До речі, саме керуючись цим принципом я хочу робити свій наступний блог (який повністю розсекречу вже найближчими днями). Будемо вчитися разом!
- Для ефективного засвоєння потрібно використовувати на практиці те, чому ви навчилися! Тут все зрозуміло – навряд чи ви навчитесь програмуванню, якщо у вас не буде комп’ютера. Тим не менше деякі люди все продовжують і продовжують намагатися зазубрити інформацію, яка ніколи їм не знадобиться!
- Не намагайтеся одночасно виконувати багато завдань! Протягом десятиліть вважалося, що люди, яка можуть паралельно займатися кількома справами, мають перевагу над тими, хто на це не здатен. На щастя, дослідження розвіяли цей міф, довівши, що насправді людина, яка кидається від однієї справи до іншої – виявляється куди менш ефективним учнем, ніж та, яка здатна сфокусуватися на одній діяльності. Постійно „перемикаючись” між заняттями, ми засвоюємо знання набагато повільніше, ніж якби повністю присвятили свій час одній справі.
Коротше, тепер я знаю, чому за три роки після закінчення школи та університету отримав куди більше корисних знань, ніж за 16 років навчання у них.
Справедливості заради відзначу, що десь 10-15% знань, отриманих у формальних закладах освіти таки стали мені в нагоді. Як думаєте, школа існує для того, щоб вивчаючи все, людина змогла знайти для себе цих 10-15%? І чи може існувати спосіб отримання корисних 10-15% без витрат часу (який вимірюється роками) на фільтрування інших 85-90% зайвої інформації?
Немає коментарів:
Дописати коментар